افسانه های افزایش قد

افزایش قد در سن بالا

((افزایش قد در سن بالا مقاله قبل تر))

چگونه می توانید قد بلندتر کنید ، اصطلاحی است که توسط کسانی که به صورت عمودی به چالش کشیده می شوند زیاد پرسیده می شوند. نگران نباشید ، شما بچه ها تنها نیستید ، تعداد زیادی از افراد دیگر در آنجا هستند که به دنبال روش های سریع و ساده هستند و به آنها کمک می کند تا سریع قد بلند شوید. به همین دلیل بسیاری از افراد به داروهایی مانند کرم ، روغن و حتی گاهی تزریق مراجعه می کنند ، اما این ممکن است عوارض جانبی داشته باشد و حتی ممکن است در اثر استفاده از آنها گران باشد. روش های طبیعی وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما شما را در خرید کرم یا روغن مورد استفاده قرار نمی دهد. اینها می توانند به شما کمک کنند بدون توجه به اینکه دوران بلوغ را طی می کنید ، قد خود را افزایش دهید. یکی از این روش هایی که می توانید از آن استفاده کنید کشش هایی برای قد بلند تر است.

کشش برای بلندتر شدن ، امتدادهایی هستند که برای رشد قد شما (به طور واضح) طراحی شده اند. اینها فقط کشش هایی نیست که بتوانید از آن عبور کنید بلکه در عوض موارد خاصی هستند که باید انجام دهید که در مناطقی مانند ستون فقرات ، برآمدگی و چیزهای دیگر مورد هدف شما قرار دارند. مناطقی که هنوز قادر به کشش و رشد هستند و به شما چند سانتی متر اضافی از قد تقلب می دهد.

بهترین کار در مورد این کشش ها این است که می توان آنها را قبل و بعد از رفتن به رختخواب و حتی به عنوان یک گرم شدن هنگام رفتن به سالن ورزشی انجام داد ، به عبارت دیگر شما می توانید این کشش ها را هر زمان که بخواهید انجام دهید و با وارد کردن خود به روال خود. در انجام این حرکات قادر خواهید بود به هیچ وجه تغییراتی در قد خود مشاهده نکنید ، اما باید مایل باشید که اگر می خواهید مزایایی که بعد از آن به دست می آورید ، تمام تلاش خود را برای ادامه کار با iot انجام دهید. ((افزایش قد در سن بالا مقاله قبل تر)) 

3 تمرین سریع که می توانید هنگام بیدار شدن / رفتن به رختخواب انجام دهید

کشش
روی تخت دراز بکشید و دست خود را به سمت بالای رختخواب خود بکشید و انگشتان پا را به قسمت انتهای تختخواب نشان دهید و بدن خود را تا حد امکان دراز کنید ، همانطور که همزمان با این پیچ و تاب بدن خود را پشت سر می گذارید. این تمرین را حدود 60 ثانیه انجام دهید

پدال زدن
هنوز هم با این موضوع که چگونه می توانید بلندتر شوید حرکت پدال شما می توانید در حالی که هنوز در رختخواب هستید انجام دهید. قسمت بالای بدن خود را همچنان نگه دارید و پاهای خود را در یک زاویه 90 درجه در رختخواب بکشید تا آنها تا سقف باشند (باسن خود را با دستان خود نگه دارید تا ثابت بماند). حالا تنها کاری که باید ان ((افزایش قد در سن بالا مقاله قبل تر)) جام دهید این است که وانمود کنید که با یک دوچرخه تبلیغاتی حرکت می کنید. بار دیگر این کار را به مدت 60 ثانیه ادامه دهید

ins زانو
آخرین تمرین که می توانید انجام دهید در حالی که هنوز در رختخواب هستید این است که روی تخت دراز بکشید. زانوی یک پا را به سمت معده خود بکشید و آن را با کشیدن پای خود در نزدیکی خود نگه دارید تا کشش بیشتری به شما بدهد. این کار را به مدت 30 ثانیه نگه دارید و سپس با پای دیگر تکرار کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه قد بلندتر شوید ، کشش هایی که قد بلندتر می شوند ، چیزهایی هستند که باید به آنها توجه کنید زیرا ساده و بسیار مؤثر هستند. می توانید بررسی کنید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/6445787

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد