افسانه های افزایش قد

افزایش قد بعد از ۱۸ سالگی

((افزایش قد بعد از ۱۸ سالگی مقاله قبل تر))

آیا در آبان ماه سال 2010 شاهد غرق شدن بلیک گریفین از تیموفی موزگوف بودید؟ اکثر مردم موافق هستند که این یکی از بهترین درهای NBA سالهای گذشته است. و بلیک گریفین از dunking خسته نمی شود – در حقیقت او این تیم را در رونق ها (100 تا 26 ژانویه 2011) هدایت می کند.

بلند بودن 6 فوت 10 اینچ (2.08 متر) و داشتن عمودی 37.5 اینچ ، dunking برای Blake آسان است ، اما جالب است که ایستادگی و طول بال های وی برای موقعیت وی (قدرت رو به جلو) بسیار پایین تر از حد متوسط ​​است. دلیل ترکیب تقریباً منحصر به فرد او از قدرت و انفجار (LeBron James و Dwight Howard دو مثال دیگر است) یک تمرین ویژه است – تمرینات روی شن با جلیقه وزن 60 پوند (27 کیلوگرم) بدیهی است.

اما ، برای بهبود پرش عمودی لازم نیست چنین تمرینات شدید را انجام دهید. تمرین های خوبی وجود دارد که به شما در افزایش عمودی در مدت زمان کوتاه کمک خواهد کرد. بنابراین ، بدون چت چت بیشتر ، 3 تمرین برتر برای پرش بالاتر وجود دارد:

1) جعبه پرش می کند. برای این تمرین به یک جعبه محکم نیاز دارید. ایده ساده است: روی جعبه پرش کنید ، پیمایش کنید و حرکت را تکرار کنید. اگر مشکلی برای پریدن روی آن ندارید ، از جعبه ای به طول 16 اینچ (40 سانتی متر) شروع کنید و ارتفاع را افزایش دهید. 6 تکرار در هر مجموعه انجام دهید. ((افزایش قد بعد از ۱۸ سالگی مقاله قبل تر)) 

2) جهش عمق. هدف در اینجا این است که به محض برخورد به زمین ، از جعبه کنار بیایید و با حداکثر قدرت در هوا پرش کنید. در هر مجموعه 8 تکرار انجام دهید (حداکثر 4) – فقط دو روز در هفته! ماهیچه های شما بعد از چنین توانایی های شدید ورزشی لازم است که دوباره تولید شوند.

3) پرش چمباتمه زدن این تمرین باعث تقویت قدرت و انفجار پا می شود. موقعیت شروع موقعیت lunge (ورود به سیستم در تصاویر Google یا YouTube) است. حالا پرش کنید و پاها را تغییر دهید. تمرین را 8 بار روی هر پا تکرار کنید (5 ست). به هر حال ، پرش چمباتمه آسا بخشی از کارهای روزمره براندون روی (عمودی 40 اینچی) است.

گرم و کشش را قبل از تمرین و بعد از تمرین فراموش نکنید! همچنین به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید پرش عمودی خود را بهبود بخشید ، باید روی انفجار پرش خود کار کنید و از استقامت پرش استفاده نکنید.

به همین دلیل است که پریدن به همان اندازه که  ((افزایش قد بعد از ۱۸ سالگی مقاله قبل تر)) می توانید ضرر بیشتری را به جای خوب وارد خواهید کرد. همه چیز در مورد اجرای صحیح تمرینات ، مقدار مناسب تکرارها و مقدار مناسب استراحت (به خصوص انجام پیوومتریک) است – زیرا عضلات شما برای بازسازی بعد از فعالیت شدید ورزشی (حداقل 24 ساعت ، 48 ساعت) به زمان زیادی نیاز دارند. بهتر).

من توصیه می کنم که به برنامه پرش عمودی (راهنمای پرش) بپیوندید زیرا برنامه های آموزش بتن ، فیلم های ورزشی ، تعداد مجموعه ها و تکرارها را به شما می دهد.

P.S. احتمالاً می دانید که بلیک گریفین در مسابقه dunk slam NBA 2011 شرکت خواهد کرد. اما آیا می دانید که بلیک در بازی مکمل دونالد مک دونالد در سال 2007 (برنده یک امتیاز در برابر آستین فریمن) در مسابقه Slam Dunk برنده شد؟

اگر فکر می کنید نیازی به مهره ندارید

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/5799746

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد