افزایش قد از نظر طب اسلامی

((افزایش قد از نظر طب اسلامی مقاله قبل تر))

باور کنید یا نه ، امکان افزایش قد در هر سنی وجود دارد. تحقیقات اخیر دانشگاه هاروارد نشان داده است که خوردن اسیدهای آمینه ضروری می تواند منجر به تولید مثل بیشتر هورمون رشد در غده هیپوفیز شود که در نهایت منجر به افزایش قد بیشتر شود.

برخی از تکنیک های استثنایی برای بلندتر شدن قد طبیعی بدون نیاز به جراحی های گران قیمت و قرص های جادویی شبانه وجود دارد.

بخواب تا رشد کن

باید تشک و بالش را از دست بدهید ، در عوض ، یک ورقه پارچه بکشید و روی آن بخوابید. زمین صاف و سخت است که استخوانهای شما را ده برابر می کند و تقویت می کند. هنگامی که از خواب بیدار می شوید ، مطالعاتی از دانشگاه مک گیل نشان داده است که افرادی که از خواب بر روی تشک و بالش از خواب بیدار می شوند ، به طور متوسط ​​1-2 اینچ برای 30 دقیقه اول بلندتر هستند. همین افراد که فقط روی تشک می خوابند و هیچ بالشی تا نصف اینچ بیشتر از روش قبلی اضافه نمی کند. خوابیدن روی یک کف سخت با بالش باعث می شود نیم اینچ به یک اینچ و نیم اضافه شود. از بین بردن بالش و تشک به شما کمک می کند تا 4.4 اینچ از کل قد به دست آورید. با خوابیدن صحیح ، می توانید 30 دقیقه اول از زمان بیدار شدن از یک شب طولانی خواب ، یک ارتفاع 4/4 اینچی غیر ثابت داشته باشید. این مطالعات براساس یک درمان 30 روزه انجام شده است. تنها پس از سی روز می توانید از خواب تنها به 6 یا بیشتر از اینچ قد برسید. برای جلوگیری از افزایش قد از خواب اصلاح شده باید ورزش کنید و به درستی غذا بخورید.

چگونه می توان از خواب به دست آورد؟

بخورید و ورزش کنید

برای ترمیم ماهیچه ها ، استخوان ها ، سلول های عصبی و بافت ها باید هر روز مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی بخورید. کشش روی یک نوار حلق آویز بهترین راه برای دستیابی به طول بیشتر از قد شما به علاوه برای مواردی است که در خ ((افزایش قد از نظر طب اسلامی مقاله قبل تر)) واب به دست می آورید.

چه غذاهایی برای افزایش قد مفید هستند؟

آمینو اسید

به طور خاص L-Arginine ، L-Orthinine و L-Methionine بیشترین اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن برای رشد در کلیه نواحی مهم رشدی بدن انسان هستند.

احساس کوتاه بودن و کوتاه بودن چیزی از گذشته است زیرا تکنیک های زیادی برای افزایش قد وجود دارد. گوشت و تخم مرغ را به عنوان منبع بسیار خوبی از اسیدهای آمینه بخورید تا در جذب پروتئین های لازم از طریق این فرآیند به شما کمک کند. آجیل ، دانه و شیر نیز در این رژیم برای رشد قد بلند ضروری است ، حتی اگر آنها مواد مغذی بسیار کمتری از گوشت و ماهی داشته باشند. با این وجود ، می توانید این عناصر را در فروشگاهی که مکمل های غذایی در آن وجود دا ((افزایش قد از نظر طب اسلامی مقاله قبل تر)) رد ، پیدا کنید.

کدام نوع دیگر فعالیت ها می توانند رشد بیشتری داشته باشند؟

آهسته دویدن ، دویدن ، اسپرینتینگ ، شنا ، ورزش و انواع فعالیت های بدنی باعث می شود سیستم هورمونی شما کار کند و مواد شیمیایی مورد نیاز برای رشد را تولید کند. مگر در صورت خوردن غذاهای مناسب ، تولید هورمون رشد هیچ فایده ای نخواهد داشت. رژیم غذایی راز ، آمینو اسیدهای مناسب (بلوک های ساختاری پروتئین ها) است و ورزش عناصر معلق تولید شده (هورمون های رشد) را به میزبان های مورد نیاز آنها تحویل می دهد. هنگام خواب ، زمان ایده آل برای تولید هورمون ها است ، بنابراین درست بخورید ، مناسب بمانید ، محکم بخوابید و برای مقاله بعدی در مورد چگونگی رشد قد طبیعی به طور کامل با ما همراه باشید.

رشد طبیعی تر با رشد Fle

منبع مقاله: http://EzineArticles.com/7415136

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد