افسانه های افزایش قد

اسید فولیک برای افزایش قد

((اسید فولیک برای افزایش قد مقاله قبل تر))

این یک سیستم آموزشی بسیار ساده است. متشکل از استفاده از بدن خود در فضا با تعداد ساده. موسیقی اختیاری است. با هر موقعیت و ورزش ، تمرکز شما بر هم ترازی ، فرم ، تنفس ، قدم زدن ، انقباض یا آرامش متمرکز است. شما می توانید به راحتی و بدون هیچ اتلاف وقت و از یک تمرین به سمت دیگر حرکت کنید. از آنجا که خیلی خوب جریان دارد ، می توانید آن را قلبی عروقی کنید یا زمان قطع قدرت تمرین کنترل شده را تعیین کنید.

تصور کنید که می توانید یک ساعت کامل قلب را انجام دهید بدون اینکه روی ماشینهای خسته کننده ، تردمیل مخروط یا بیضوی وارد شوید. در عین حال می توانید هسته و همچنین سایر عضلات بدن خود را تقویت و تقویت کنید. تمرینات قدرتی و کاردیو همه در یک!

از آنجا که از وزن بدن خود در موقعیت های مختلف استفاده می کنید می توانید با نگه داشتن موقعیت ها ، تغییر ریتم ها یا تغییر اندک موقعیت ها ، برای مجسم سازی بهتر و تقویت قدرت به عضلات عمیق تر بروید. شما همیشه در کنترل کامل میزان انرژی برای هر تمرین کنترل می کنید. اگر می خواهید عضلات را عمیق تر انجام دهید ، می توانید موقعیت خود را عمیقاً در موقعیت ورزش قرار دهید. اگر می خواهید بار را کم کنید ، انقباض را به یک میزان فشار راحت تر رها می کنید. شما تکنیک های مخصوص تنفس را یاد خواهید گرفت تا به شما در حفظ موقعیت های دشوارتر ، تحمل پذیری بیشتر آنها کمک کند.
از آنجا که شما فقط از بدن خود در فضا استفاده می کنید ، هیچ محدودیتی در موقعیت ها یا تمرین هایی که می توانید انجام دهید وجود ندارد. شما فقط با تخیل خود محدود هستید. شما می توانید هر عضله ای را در کل بدن خود به حداکثر میزان فشار آن کار کنید. هیچ دستگاهی برای اتلاف وقت در تنظیم و از بین بردن وزنه ها یا تغییر موقعیت ها وجود ندارد.

این تمرینات را می توان در هر مکانی با تجهیزات کم و زیاد انجام داد. ممکن است شما یک حریم خصوصی بخواهید اما اگر جایی برای بدن شما و اکسیژن موجود است ، می توانید تمرین را انجام دهید!

اگر تا به حال از آن دستگاه های بدنسازی استفاده کرده اید ، چگونه فکر می کنید آنها به فعالیت های روزمره یا حتی ورزشی تبدیل می شوند؟ ممکنه قوی تر بشی؟ شاید ، اما مطالعه پس از مطالعه ثابت کرده است که آموزش با تجهیزات ورزشی سنتی ، عملکرد روزمره یا پیشرفت عملکرد ورزشی را به روز نمی کند.

آموزش قدرت آستانه لاکتات اما شما در حال تقلید از حرکات ساده روزمره و از موقعیت هایی هستید که نفس می کشد ، تنفس می کند و تراز و مرتب سازی می کند. بنابراین کاملاً به حرکات روزمره زندگی و زندگی تبدیل می شود. البته شما می توانید از ورزش خاص خود نیز تقلید کنید. به شما در دستیابی به عملکرد باورنکردنی عملکرد ورزشی کمک می کند. آموزش قدرت آستانه لاکتات نیز در آگاهی و تصحیح وضع حمل انجام می شود. همه ما می دانیم که اصلاح وضع حمل باعث می شود قد شما قد بلند تر و سال ها جوان تر به نظر برسد. نگه داشتن بدن در موقعیت های خاص و بدون هیچ گونه حواس پرتی و ماشین هایی که بر روی آنها تکیه داده شود ، شما را در مواجهه با عادتهای خویش قرار می دهد ، بنابراین شما با تلاش در هر چالش ورزشی ، آگاهانه روی آنها کار خواهید کرد.

با استفاده از سیستم شمارش ساده ای که من استفاده می کنم ، می توانید پیشرفت خود را به راحتی ردیابی کنید. به راحتی ، به این ترتیب شما به سیاهههای مربوط و ورقهای پخش پیچیده احتیاج ندارید. دستاوردهای شما س ((اسید فولیک برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ازگار ، قابل ردیابی و بسیار قابل اندازه گیری خواهد بود.

ماشین آلات وزنه برداری و تجهیزات بدنسازی به طور کلی بدن را شکل می دهند بنابراین به نظر می رسد حجیم باشد ، “مانند بدن سالن بدن” که در آن قطعات به نظر نمی رسد همه در کنار هم قرار بگیرند. این امر به این دلیل است که در یک محیط سالن ورزشی ، ماشین آلات شما را مجبور می کنند عضلات را بطور جداگانه و جدا از هسته و شبکه کل بدن کار کنید. تمرین قدرت آستانه لاکتات حرکات کل بدن را ادغام کرده و تمام قسمت ها را در هر تمرین جمع می کند. از آنجا که شما با استفاده از تمام عضلات به صورت هم افزایی در یک تلاش متمرکز ، همه عضلات را به یک سیم پیچ واکنشی پویا می کشید که آماده بهار شدن در حرکت یا چالش بعدی است. این باعث می شود ماهیچه هایی با جریان طولانی و لاغر ایجاد شوند که دقیقاً مانند جریان تمرین جریان دارند.

چگونه تمرین پیش می رود؟

عموماً پس از ارزیابی اولیه نقاط قوت و  ((اسید فولیک برای افزایش قد مقاله قبل تر)) ضعف افراد را کشف می کنم و آنچه بیشتر کشف می کنم این است که افراد می خواهند سوخت و ساز بدن خود را برای سوزاندن چربی تقویت کنند. به منظور سوزاندن چربی کاری که می خواهم انجام دهم این است که بزرگترین ماهیچه های بدن را هدف قرار دهیم. که پاها هستند و البته گلوتئوس ماکسیموس … بزرگترین آنها. بنابراین حتماً برای رسیدن به آن آسانسور متابولیک ، نیمه اول جلسه را روی پاها و گلوت ها می گذرانم. خانمها را نگران نكنید ، پاهای شما از تمام كارهای پا بزرگتر نمی شوند زیرا ما از وزن دیگری به جز وزن بدن شما و تعداد زیادی از ایزومتر و تکرار استفاده می كنیم. همچنین باید این نکته را اضافه کنم که می توانید دستاوردهای قابل انعطاف قابل توجهی را مشاهده کنید زیرا همیشه قوی تر می شوید و در موقعیت ها قرار می گیرید. از آنجا که شما هیچ دستگاهی برای پشتیبانی از بدن خود در فضا ندارید ، فقط با نگه داشتن خود و حفظ تعادل خود ، بدون نیاز به تکیه کردن ، کارهای اصلی قابل توجهی خواهید داشت.

نیم ساعت آشیانه سینه ، پشت ، شانه ها و بازوها را در بر می گیرد اما به یاد داشته باشید با هر تمرین هر قسمت بدن به هم متصل است و برای ترموژنز و به طور کلی کار می کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد