رشد بهتر با وجود حساست

آیا شما به لاکتوز و گلوتن حساسیت دارید؟ آیا میتواند رشد بهتر و افزایش قد داشته باشید ؟

 آیا میتواند رشد بهتر و افزایش قد داشته باشید ؟ با دقت برنامه ریزی شده ، یک شیوه خوردن گیاهخواری می تواند آنچه برای رشد قد بلند  و رشد بهتر و برای سلامتی خوب لازم است فراهم کند. این امر به تعهد نیاز دارد. اما به محض فهمیدن آن ، داشتن یک گیاهخوار باهوش برای رشد قد بیشتر از هیچ رویکرد دیگری برای خوردن هوشمند تلاش نمی کند. تعادل انرژی را در اولویت قرار دهید: کالری مصرفی متعادل با کالری مصرفی. خوردن گیاهخواری لزوماً از نظر کالری پایین نیست. در تعادل انرژی. وعده های غذایی را در اطراف منابع پروتئینی تهیه کنید که به طور طبیعی غنی از مواد مغذی مانند لوبیا و عدس هستند. از اضافه بار روی پنیرهای پرچرب برای جایگزینی گوشت و بلندتر شدن آن خودداری کنید. غذاهای گوشتی یا مرغی را به صورت گیاهی درست کنید: ماکارونی پریماوا ، پیتزا گیاهی ، لازانیا گیاهان سبزیجات ، توفو-سبزیجات را هم بزنید ، سرخ کنید ، لوبیای سبزیجات ، کباب های گیاهی ، و لوبیا بوریتو یا تاکو. برای گیاهخواران ، منابع معتبر ویتامین B12 مانند غلات غنی شده صبحانه یا نوشیدنی سویا و ویتامین D را مصرف کنید ، به خصوص اگر میزان مواجهه شما با نور آفتاب محدود باشد.

 

برای سلامتی خوب در حالی که قد بلندتر و رشد بهتر و افزایش قد است ، توصیه های دستورالعمل های رژیمی را برای آمریکایی ها و برنامه رشد هوشمند 4 بلندتر ، که مخصوص گیاهخواران و غیر گیاهخواران است ، دنبال کنید. در مورد غذاهای توصیه شده به دانش ما رجوع کنید. سوپر مارکت های امروز به فروش همه غذاهای مورد نیاز شما برای داشتن یک رژیم غذایی سالم و گیاهی برای رشد طولانی تر و حتی غذاهای راحت گیاهی کمک می کنند. نیازی به خرید در جای دیگر نیست ، اما فروشگاه های تخصصی ممکن است وسایل کمتری را حمل کنند (مانند پروتئین سویا بافت دار ، quinoa ، ژله کوشر و گلوتن گندم).

 

از حساسیت غذایی یا واکنش نامطلوب به غذا ، نمی توان به عنوان یک مسئله بهداشتی غافل شد و مانع از رشد بهتر و افزایش قد ما می شود. این می تواند به طور جدی کیفیت زندگی را تحت تأثیر و مختل قرار دهد و حتی ممکن است تهدید کننده زندگی باشد. دلایل ناراحتی از آنچه فکر می کنید بیشمار و شاید پیچیده تر باشد. در میان انواع حساسیت های غذایی: از حساسیت غذایی یا واکنش منفی به غذا ، نمی توان به عنوان یک مسئله بهداشتی غافل شد.

 

این می تواند به طور جدی روند رشد بلندتر و کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر و اختلال قرار دهد و حتی ممکن است تهدید کننده زندگی باشد. دلایل ناراحتی از آنچه فکر می کنید بیشمار و شاید پیچیده تر باشد. از جمله انواع حساسیت های غذایی است.

 

آلرژی غذایی سیستم مبارزه با بیماری (ایمنی) بدن را به سمت عمل می کند و باعث ایجاد علائم ناخوشایند ، و گاه جدی می شود. به عبارت دیگر ، سیستم ایمنی بدن اگرچه بیمار نیست ، شروع به کار می کند. به همین دلیل علائم ظاهر می شود.

 

دلایل روانشناختی. احساس ناراحتی بعد از خوردن غذا نیز می تواند با احساسات پیچیده شود. حتی اگر هیچ دلیل جسمی وجود نداشته باشد نباید قد بلند  و رشد بهتر و افزایش قد شوید ، فقط فکر کردن در مورد غذای خاصی که ممکن است با یک تجربه ناخوشایند همراه باشد می تواند برخی از افراد را بیمار کند!

 

اگر به نظر می رسد یک غذای خاص شما را آزار می دهد ، از وسوسه تشخیص بیماری خودداری کنید. درعوض ، با پزشک خود مشورت کنید. به عنوان مثال ، یک واکنش به شیر می تواند یک عدم تحمل باشد و نه یک حساسیت غذایی. بگذارید پزشک علائم شما را تشخیص دهد. این فصل به شما کمک می کند تا با دلایل احتمالی آشنا شوید. آگاه باشید که یک واکنش نامطلوب ممکن است یک بیماری ناشی از غذا باشد. این بیماری می تواند نا آرام و نگران کننده باشد. برای نگاه دقیق تر به شناسایی و جلوگیری از بیماری های ناشی از مواد غذایی ، عدم تحمل شما باید کتاب الکترونیکی در مورد برنامه های هوشمند رشد بزرگتر را جستجو کنید.

 

با عدم تحمل مواد غذایی ، واکنشهای جسمی نسبت به مواد غذایی برای افزایش قد اغلب از متابولیسم معیوب ناشی می شود. بدن نمی تواند به اندازه کافی یک جزء خاص از یک غذای خاص را هضم کند. شاید به دلیل کمبود آنزیم هضم کننده باشد. موادی که بخشی از شیمی طبیعی مواد غذایی مانند توبرومین موجود در قهوه یا چای هستند و یا سروتونین موجود در موز یا گوجه فرنگی نیز ممکن است واکنشهای بدی ایجاد کنند.

 

آیا دوست دارید شیر بلندتر شود ، اما فکر می کنید شیر شما را دوست ندارد؟ در این صورت ممکن است شما نسبت به شیر تحمل لاکتوز نداشته باشید. خبر خوب این است: یک وعده شیر ممکن است “دوستانه” تر از آنچه فکر می کنید باشد!

 

حساسیت به شیر کاملاً متفاوت است. این یک واکنش آلرژیک به اجزای پروتئین مانند کازئین در شیر است. افرادی که حساسیت به شیر دارند معمولاً باید از تمام محصولات شیر ​​خودداری کنند. افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز می توانند لبنیات را در مقادیر مختلف بخورند. دلیل این عدم تحمل لاکتوز یک درجه است. اگر به عدم تحمل لاکتوز مشکوک هستید ، از تشخیص خودداری کنید. در عوض ، برای تشخیص پزشکی به پزشک مراجعه کنید. علائم ممکن است با یک بیماری دیگر ایجاد شود. عدم تحمل لاکتوز با چندین آزمایش تشخیص داده می شود: آزمایش خون ، آزمایش نفس هیدروژن یا آزمایش اسیدیته مدفوع برای نوزادان و کودکان خردسال.

 

چه تعداد از افرادی که سعی در بلند شدن دارند ، سطح لاکتاز کم دارند؟ بین سی تا پنجاه میلیون آمریکایی؛ با این حال ، تعداد زیادی از آنها در صورت وجود علائم کمی دارند. و بسیاری از افراد که فکر می کنند لاکتوز غیرقابل تحمل هستند ، چنین نیستند. برخی از قومیت ها و نژادهای خاص بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار می گیرند. در ایالات متحده آمریكا حدود 80 درصد آمریکایی های آفریقایی آفریقایی و 75 درصد سرخپوستان آمریكایی ، 90 درصد آمریکایی های آسیایی و 60 درصد از اسپانیایی ها تا حدی لاكتوز تحمل ندارند. این بیماری در بین افراد اروپای شمالی که تمایل به حفظ سطح کافی لاکتوز در طول زندگی دارند ، قد بلندتر می شود. محققان پیوند ژنتیکی با عدم تحمل لاکتوز را مشخص کرده اند. عدم تحمل لاکتوز گاهی با موضوعات دیگر مرتبط است. به عنوان مثال ، برخی داروها تولید لاکتاز را در بدن کاهش می دهند. عدم تحمل لاکتوز می تواند یک عارضه جانبی از برخی شرایط پزشکی مانند بیماری روده یا جراحی معده (معده) باشد. بسته به علت ، عدم تحمل لاکتوز ممکن است کوتاه مدت باشد و ممکن است بعد از آن شیر بلند شود.

 

به عنوان گزینه دیگر ، محصولات غذایی برای بلندتر شدن برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند ساخته شده است. برخی از محصولات کاهش یافته با لاکتوز هستند. برخی دیگر حاوی لاکتاز هستند ، آنزیمی که قند شیر را هضم می کند و در افرادی که تحمل لاکتوز ندارند ، تا حدی کمبود آن است.

 

کلسیم به دلیل نقش آن در رشد استخوانهای بلندتر و قوی تر از اهمیت زیادی برخوردار است. مقدار کافی کلسیم به کودکان و نوجوانان کمک می کند تا استخوان های بلند و سالم داشته باشند و از ابتلا به بیماری رقیق کننده استخوان به نام پوکی استخوان کمک می کند. شیر و سایر غذاهای لبنی حدود 72 درصد کلسیم موجود در مواد غذایی آمریکایی را تأمین می کنند. بدون این غذاها ، پاسخگویی به میزان کلسیم شما می تواند چالش برانگیز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلسیم در یک رژیم غذایی سالم.

 

عدم تحمل لاکتوز آسان است. بیشتر افراد با مشکل هضم لاکتوز می توانند مقداری لبنیات و سایر غذاهای حاوی لاکتوز را در وعده های غذایی و میان وعده های غذایی خود قرار دهند تا قد بلندتر شود. در حقیقت ، بیشتر افرادی که سطح لاکتاز پایین تری دارند ، می توانند بدون ناراحتی یک لیوان شیر بنوشند.

 

اگر یک کرم ساز غیر لبنی می تواند شیر را برای کسی که تحمل لاکتوز ندارد جایگزین کند؟ در مورد شیر خشک بدون چربی چطور؟ خیر. لبنیات غیر لبنی ممکن است حاوی لاکتوز باشد. برچسب را بررسی کنید. مقدار مواد مغذی خامه و شیر متفاوت است. در یک کرم خامه ای غیر لبنی ، کیفیت پروتئین و مقادیر کلسیم و ویتامین های A و C برای افزایش قد کمتر از شیر است. در مورد شیر خشک بدون چربی ، به یاد داشته باشید که چربی ، نه لاکتوز ، از شیر خارج شده است.

 

برای افرادی که دچار عدم تحمل گلوتن می شوند ، قد بلندتر است ، این یک چیز کاملا متفاوت است ، مصرف گلوتن باعث آسیب به روده کوچک روده می شود ، و روده آسیب دیده نمی تواند مواد مغذی را برای رشد بلندتر جذب کند. برای کسانی که عدم تحمل گلوتن دارند ، خطر سوء تغذیه به ویژه در بین کودکان زیاد است.

 

سایر خطرات احتمالی: پوکی استخوان زودرس ، سرطان روده بزرگ ، اختلالات خود ایمنی (از جمله بیماری تیروئید و دیابت نوع 1) ، آرتروز ، سقط جنین و نقایص هنگام تولد. چه کسی در معرض خطر است؟

 

به عنوان یک اختلال ژنتیکی ، عدم تحمل گلوتن در بین مبتلایان به ریشه اروپایی شایع تر است. میزان واقعی در ایالات متحده ناشناخته است ، اما ممکن است به ازای هر 133 آمریکایی 1 باشد. چالش این است: عدم تحمل گلوتن غالباً تشخیص داده می شود و علائم مختلف آن اغلب از سایر مشکلات سلامتی تقلید می کند. غالباً تا زمانی که از فشارهای دیگر بدن ناشی نشود ، کشف نمی شود: شاید جراحی ، عفونت ویروسی یا بارداری.

 

علائم؟ آنها متفاوت هستند. ضعف ، کاهش اشتها ، کاهش وزن ، اسهال مزمن و گرفتگی شکم و نفخ رایج است. برخی از آنها یک بثورات دردناک ، گرفتگی عضلات یا درد مفاصل را تجربه می کنند. در بین زنان ، عدم تحمل گلوتن ممکن است در چرخه قاعدگی اختلال ایجاد کند. برای چیل

 

عدم تحمل گلوتن در هر سنی ممکن است رخ دهد. با شروع غلات ، علائم ممکن است ابتدا در دوره نوزادی ظاهر شود. بیشتر موارد در بزرگسالی ، اغلب ده سال پس از اولین علائم تشخیص داده می شوند. تحمل موقتی لاکتوز ممکن است همراه با عدم تحمل گلوتن باشد ، حداقل تا زمانی که شرایط تحت کنترل باشد و روده کوچک بهبود یابد. شفا ممکن است ماهها یا سالها طول بکشد.

 

درمان اوليه عدم تحمل گلوتن رژيم غذايي طولاني و دقيق است. رژیم بدون گلوتن یک “ضروری” است. پس از از بین بردن گلوتن ، روده کوچک می تواند بهبود یابد. جذب مواد مغذی پس از آن بهبود می یابد. علائم ناپدید می شوند افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن می توانند یک زندگی طولانی و سالم داشته باشند. اگر فکر می کنید عدم تحمل گلوتن دارید ، از پزشک خود برای تشخیص استفاده کنید.

 

ترکیبات حاوی گلوتن که می تواند به شما در روند طولانی تر رشد شما آسیب برساند ، ممکن است تشخیص آن دشوار باشد زیرا ممکن است تحت نام دیگری یا به عنوان بخشی از ترکیبات دیگر ظاهر شوند. سازمان غذا و داروی ایالات متحده در حال کار بر روی مقررات مربوط به برچسب گذاری است تا به مصرف کنندگان کمک کند تا بتوانند محصولات عاری از گلوتن را آسان تر تشخیص دهند. دانستن نحوه شناسایی گلوتن برای استفاده از اطلاعات مواد تشکیل دهنده از تولید کنندگان مواد غذایی بسیار مهم است. از نظر فنی ، “گلوتن” جزء پروتئین دانه را توصیف می کند. اگرچه برنج و ذرت حاوی گلوتن است ، اما به شکل دیگری است ، بنابراین مضر نیست. از گلوتن جو ، چاودار ، گندم ، و شاید جو بپرهیزید. حتی این چهار گندم به شما کمک می کند قد بلندتر شوید.

 

منشاء ، ترکیب و تولید موادی را که می خورید بدانید تا قد بلندتر شوید. به عنوان مثال ، تراشه های طعم دار ممکن است با یک ماده ساخته شده با گندم غبار شوند. از آنجا که این مقدار کمتر از 2 درصد وزن دارد ، ممکن است این ماده در برچسب قرار نگیرد. مثال دیگر: سرکه ها ، که از غلات تقطیر می شوند ، به جز سرکه مالت در ایالات متحده ، اشکالی ندارند. سرکه مالت یک مشکل است زیرا مالت با تعریف در ایالات متحده جو است. ممکن است به آن به عنوان خلال شروع برای تولید سرکه مالت اضافه یا استفاده شود. مواد اولیه مورد استفاده در غذاهای آماده مانند ماریناد و سس کباب ممکن است سرکه مالت نیز داشته باشد.

 

… آیا آلرژی گندم همان عدم تحمل گلوتن (بیماری سلیاک یا آنتروپاتی حساس به گلوتن) است؟

نه ، آنها دو شرط متفاوت هستند: واکنشهای مختلف فیزیولوژیکی ، که به روشهای مختلفی درمان می شوند. با آلرژی به گندم ، باید از محصولات گندم و غذاهای تهیه شده با محصولات گندم خودداری شود. اگر به گندم حساسیت دارید ، می توانید جایگزین های گندم از جمله جو ، چاودار و جو برای افزایش قد خود مصرف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راههای آسان برای جلوگیری از حساسیت های غذایی و قد بلندتر شدن و رشد بهتر و افزایش قد

براي بازديد از سايت من در اينجا کليک کنيد . http://greennoor.ir . سايت تخصصي افزايش قد گرين نور 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید پکیج افزایش قد 09368524133
خرید پکیج افزایش قد